depend ögonbrynsfärg

Jag använde depends ögonbrynsfärg när jag färgade mina ögonbryn. Jag tog färgen brun för jag hade så ljusa ögonbryn.
Hade på färgen i ca 10 min, det stod att man skulle ha på den 5-15 min beroende på hur bruna ögonbryn man ville ha.

När jag tog bort färgen så var mina bryn ganska mörka. Jag tycker att jag fick ganska svarta bryn istället för bruna. Men har hört att dom inte alltid är så snygga första dagarna men att det ser bättre ut senare.

Jag tycker att den funkar bra. Det blir naturligt och ser bra ut. Jag hade ganska ljusa bryn så tyckte det blev mycket bättre. Vet inte hur länge den håller. ;)

På bilden ser dom inte så mörka ut men ser mer svarta ut när man ser mig i verkliga livet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: