Hem från Umeå

Idag så vaknade jag halv 7. Det var tidigt för jag tänkte att jag kanske kunde sova till 8 men nej det gick inte. Men vid 9 gick vi ner och hämtade frukost. Man fick ta frukost där nere och välja om man ville äta på hotell rummet eller där nere. 
Sedan så gick vi på stan och shoppade. Men jag köpte inte så mycket för det hade vi gjort dagen innan
Men vi gick på några butiker och sedan gick vi och fikade. Vi hade tid över så vi gick till biblioteket för att vi hade typ gåt på alla affärer. 
Men vi åkte med tåget hem kvart över 5 och kom hem typ kvart över 9 så det tog ca 4 timmar att åka. 
Men det har varit jätte kul att vara i Umeå med mamma och min syster. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: